Mina hästar

Chuck (C ponny)
Chuck är 8 år född på holland, han hade inte gjort så mycket när vi köpte han bara tävlat någon LB och nån LA. Han var inge utbildad i dressyr, han kunde ingenting. Har haft han i ca 1 och ett halvt år, han är inte så lättriden ganska stark och lite små konstig ibland? och han gillar mat.



Keep Me In Mind (D ponny)
Connie är 15 år och han är från irland, han kom där i från i oktober/november så han har inte varit i sverige så länge. På irland har han tävlat upp till msvb, att rida är han ganska seg hoppar ganska konstigt men ändå bra första gången jag hoppade han på träningen kändes det som jag skulle flyga av typ. Han är ganska annorlunda om man jämför med Chuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0