Trött

hej skolan idag. Har inte varit i stallet för mamma hade mockat och sånt och ikväll så ska hon rida Cricket på lektion:) När jag kom hem så somnade jag och nu är jag jätte trött så det blir ett snabbt inlägg;)

Skriver hur träningen ser ut för hästarna den här veckan i alla fall:)

Casse:

Måndag: Vila

Tisdag: Träning

Onsdag: Skritta ut eller nått

Torsdag: Rida på travbanan 5 varv och träna på Galopppen

Fredag:  Paddok

Lördag: Vila

Söndag: Backen 2 intervaller

Cricket:

Måndag: Mamma rider på lektion

Tisdag: Vila

Onsdag: Träning

Torsdag: Skitta ut

Fredag: Banan 5 varv

Lördag: Paddok

Söndag: Backen. Ingen intervall för han ska inte överanstränga sig på det för han kan få tillbaka en skada eller vad man ska säga.


Det var allt:) Ha det bra så hörs vi imorgon!:)




Kommentarer
Postat av: jessica andersson

Vilken snygg blogg du har! Cred till dig. :D Bra update & snygga bilder. Ska vi börja följa varandra via bloglovin? :)

2011-01-10 @ 19:56:27
URL: http://jessiejump.blogg.se/
Postat av: jessica andersson

Ojsan.. hehe ;) men jag lägger till ER nu ;)

2011-01-10 @ 20:34:04
URL: http://jessiejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0