Därför ska vi inte ha kvar Grand

Ja som ni ser i rubriken ska vi skicka tillbaka Prisma hästak/Grand/Gullan för hon har ett snett framknä. Och ni kanske tänker, men va gör de? Jo det gör ganska mycket. Blir lätt halt, kan få pålagringar och kanske aldrig blir frisk. Och sånt vill inte ja vara med om igen. Och i framtiden vill jag ha en tävlingshäst ingen vetrinär häst. Sjukt tråkigt... Underbart fin häst!
Idag var jag och tog farväl av henne i alla fall. Kändes jätte jobbigt även fast jag bara har haft henne i några dagar. Men hon var så speciell, inte som dom andra. Riktigt tråkigt. Men jag tror hon blir glad över att komma hem :)
Ja nu vet ni anledingen...
Bjuder

Busfia <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kollade ni inte det innan ni köpte henne? :)

2011-07-31 @ 19:26:11
URL: http://lovisars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0