Ska göras idag:

Idag har jag väldigt mycket att göra för vi åker till Östersund imorgon och är borta i 4 dagar med båda hästarna :) Sjukt roligt med meeting! :D Sen vet jag inte hur vi ska göra med hö:t.... 4 dagar med 2 hästar och Cricket äter en hel varje dag...Problem? japp ;)
-
Så de här är de jag ska göra idag:
-
*Lägga in nya schabrak i tvättmaskinen
-
*Rida dressyr med båda i paddoken
-
*Tvätta benskydd
-
*Tvätta sadelgjordarn och förbyglarna
-
*Smörja sadlarna,tränsen, förbygeln, hoppgjordarna
-
* Packa ner de andra nödvändiga, täcken,mat, hinkar,nr bricka, hjälm,väst
-
* Bada båda på kvällen :)


En skit "söt" bild på Cricket sen i våras ;)



Kommentarer
Postat av: Ralph

Hej! Det va jag som hade Cricket innan du köpte han! Eftersom han var en mycket speciell häst som jag hade i många år så är jag jätte nyfiken på hur det går. försökte adda dig på facebook, så jag kunde se mer bilder på er och vill mer än gärna se filmer på er när ni tävlar ihop hade varit super kul. Och om du vill se filmer från förr har jag en del med. MVH Ralph

2011-07-20 @ 15:03:34
Postat av: Johanna

SV; joo... jag får se hur jag gör ;)

2011-07-20 @ 15:13:40
URL: http://teamjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0