svar till "anonym"

Anonym om Något vi hatar!:
Jag tycker inte ni borde göra så stor sak av det, var glada över att hon kanske tyckte eran var väldigt fin och ville ha lite som er! Men hon har absolut inte kopierat rakt av, det tycker iallafall inte jag och många andra! Det finns fler bloggar en hon som har som ni, så det är isåfall dom som har kopierat av dom också! Så här får i en FET diss av mig och många andra som tillhör mig ;)

Svar:
Först tycker jag att de inte är så moget att kommentera anonymt för de bevisar bara att du inte vågar stå för det du har skrivit. Sen visst blir man väll glad när man får höra att folk tycker om äns design/header men de betyder väll inte att man får göra en kopia med andra bilder? När man bara kolla snabbt så ser dom inte så lika ut men de är nästan exakt samma lutning på bilderna längst ner, samma textstil i både bloggens och hennes namn. Vi skulle inte ha reagerat på samma sätt om hon kanske hade satt dom mindre bilderna på bredden eller nått.
Sen kan du berätta vem du är? Du behöver inte kommentera här utan mejla [email protected] istället så slipper alla bli drabbade. Tack :)

Kommentarer
Postat av: Linn Lundmark

Tycker precis som dig! Det är fjantigt att inte våga skriva vem man är..

Det var faktiskt som en kopia .

Superfin blogg! :D

2011-07-10 @ 23:26:37
Postat av: Johanna

håller med dig!! dom ser exakt likadana ut!

2011-07-11 @ 17:20:00
URL: http://teamjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0