Chuck 15 juni

Idag red jag bara Chuck, red han först runt lillslingan i skritt, trav och lite galopp sen skrittade jag 2 varv i sanden och sen lillslingan tillbaka igen. Jag gjorde ganska mycket övergångar mellan skritt och trav så han skulle lyssna på mig för han blev ganska pigg när vi hade galopperat. Han tyckte iallafall att det var kul att få galoppera lite för han hade öronen fram hela tiden.

När vi red i sanden tyckte han att det var ganska jobbigt men han blev inte nå trött, när vi red ut på lillslingan igen blev han pigg. Sen när vi passerade stallbacken så höll dom på att tömma saken där man lägger bajset osv och då hade dom ställt 2 stora container på vägen så man kom inte förbi. Då red jag upp på banan och Chuck är rädd för traktorer osv så han fick lite panik och började bocka ;)

Finast <3

Kommentarer
Postat av: patricia

han är så söt :)

2011-06-16 @ 08:40:30
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0