läskigt....

Sämst uppdatering just nu men aa... de ska förbättras! :D
-
Idag red alltså mamma Cricket i backen och jag skrittade ut Casse :) Jag vill att han ska vara så pigg som möjligt tills imorgon :))
-
Nu till det läskiga, från stallet där jag har hästarna går det en lite väg bakom allt till en sjö och runt den och sen tillbaka, sen brukar jag rida en lite skogsväg som går in i skogen en bit. Aa då kommer jag till den och precis där den tätare skogen börjar så börjar Casse tveka lite men jag skäkla på han och han går framåt igen sen tvärstannade han och då skänkla jag på han igen men han vägra och då kollar jag till vänster och va tror ni inte ligger där!? Ett halv meter stort skelett ben! Liiite rädd man blev! Sen kollade jag till vänster och där låg det ett till!! Backade Casse lite så vi kunde vända för inte vågade jag gå där! Och då hittade jag 2 små ben till! Ush! Vi typ skenade där ifrån! ;) Jag tror de är älg men vilka äter älg!? Björn, vargar!! ush ush!
Ha de så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0