Lördag

Idag när jag skulle ta in Chuck från hagen hade det regnat så han hade rullat sig i en vattenpöl och han var super snygg, han hade inget täcke för det var soligt imorse.. Bild kommer senare ;)
 
Skrittade han runt lillslingan och det var nästan inget folk ute så ingen såg hur smutsig han var, han var ganska lugn idag när det inte var några travhästar ute men han blev lite pigg dä han ställde sig och bockade igår. Annars gick det ganska bra fast det började regna lite när vi var ute och Chuck tyckte inte det var så jätte kul att bara skritta.

Connie skrittade jag runt stallbacken idag också så att han skulle få röra lite på sig, jag skrittade barbacka och det gick bra. Hans rygg är inte så jätte skön att sitta på men;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0