Lördag

Resultat från idag

LB+5:
Skulle egentligen bara ha hoppat LA idag men eftersom Chuck inte var med så fick Connie hoppa in i Div 1 laget, gick nolla i grunden och sen i omhoppningen tog jag en lite för snäv sväng till ett hinder så då stannade han. Om jag hade tagit ut svängen mer så hade han inte stannat och då hade vi vunnit för det var ingen 0-0a, laget hade också vunnit då men laget kom iaf 2a och vi kom 4a inviduellt.

LA
: Han var ganska trött den här klassen men det var väl inte så konstigt eftersom det var 30 grader ute. Han hoppade till 5an och där stannade han ut sig, jag tror mest att det var för att han var trött.

Är nöjd med han idag och han gick mycket bättre idag än igår. Nästa tävling blir i stöcke den 2 juli så det är ett tag dit.
Bilder kommer senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0