Mer om gården o så

Ja nu blir de fler bilder o så om gården :)
1, Här ligger de lilla stallet där jag har Casse och Cricket i :)
2, Här är pappas travstall :) 7 stall tror jag och sen finns de 2 till längre bort :)
3, Här är mitt hus, som ni ser så är de inte så långt till stallet utan de är bara en travbana och hagar imellan :)
Skickat av NellieB:
Saknar bara att du visa era bilar =D

svar: Jaa och här kommer dom :D


Pappa har en Audi Q7:a.  Men den är inte som dom andra utan den är special byggt och den finns bara en av dom ;) Pappa fick den för ett bra pris för den var bara använd en gång och de var kungen som hade den när dom åkte ner till Frankrike. Ja vet vad ni tänker, ofta kungen? Men ja de är sant. Man kan se på GPS:en vart dom tidigare resmålen är satta ;)

Den ser inte riktigt ut sådär men nästan


Sån här bil har mamma, ingen speciell ;)

Fast i mörk klädsel


Är det något annat som ni vill se/veta? :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

videoblogg från alla era stall :) sen videoblogg på de 3 hästar du gillar mest utav din pappas!

2011-06-13 @ 18:12:27
Postat av: felicia

bilder på huset och stallarna :D

2011-06-14 @ 13:57:47
URL: http://feliciaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0