Nellie Berntsson gästbloggar

Stella.....

Efter att haft 2 ponnysar, som hade väldigt mkt  i huvudet.....leta vi efter nåt annat.
Nåt orört...nåt underbart.
Annonsen med den fina cowboy hästen kännde jag la sådär för att åka o kolla på.....men pappa tjöta.
Väl där......bara sitta på hennes rygg.
Vi vände upp mot ett hinder....hon sköt av som nåt jag ALDRIG kännt innan.
PÅ mion födelsedag kom hon hem till mig.
Nu började atbetet.
Stella hade aldrig gjort nåt innan......hoppat en clearound på 50 cm.
Men hon ÄLSKADE att jobba...o hoppa ska vi inte prata om XD
Vi flög över hinder o hinder....byggde muskel efter muskel.

Stella VILLE...lika mycket som jag bli bäst på banan.
Vi starta vår 1:a clearound i januari typ...50, 60 cm.
Hade 4 fel.

I mars placera hon sig 4:a i en LB i Trollhättan, som jag vann med min andra ponny Thonna.
Nu 6 månader senare har vi vunnit 4 starter LB & LA i rad.
Debuterat REG LA & vann båda 2.
1 nolla från att debutera MSV.......

DEN HÄR PONNYNS FRAMTID STÅR I STJÄRNORNA.....

/ nellieberntsson.blogg.se
Tack snälla du<3

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jätte fina bilder i bloggen :O <3

2011-06-22 @ 20:37:18
URL: http://whytakeitseriously.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0