Onsdag

Idag skrittade jag Chuck i sanden, skrittade två varv och han tyckte att det var ganska jobbigt. Det körde förbi en travhäst typ 1000 gånger för den travade runt och jag skrittade ;) Han blev lite pigg när den körde förbi men annars var han lugn :)

Tog in Connie och tempade han efter lunch nångång och han hade lite feber så han fick så inne och sen gav vi han hans "medeciner" eller vad man ska kalla det och sen fick han gå i skritten ca 15 minuter.

När vi hade tagit in alla hästar så gick jag en liten sväng med han och det gick inte så bra för han trodde att vi skulle gå upp till kliniken så mamma fick köra med bilden bakom så han skulle gå fram annars stannade han bara och tjurade.


Chuck gillar casse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0