Resultat Skogslotten

Lördag:
L/A= Det var 32 grader varmt och Casse var seg och jag var lika seg. Sen på framhoppningen kändes de väll bra. Inne på banan så racede jag på som f*n (bed A:0) och tog inte så fina svängar men jag vann med 2 sek ;)
min fina ponny <3

Msv a: Han var ganska lat och jag försökte så mycket som jag kunde att få fram han när jag red fram så han kunde bli lite taggad men de gick inte så bra ;) Men de gick ganska bra, hade 8 fel men jag är nöjd :)
Sötaste bilden ever
Här rev han men de syns ju ;)
Söndag:
Msv a: Det var inte lika varmt idag så han var lite piggare. Kändes bra på framhoppningen och inne på banan gjorde jag de som dom sa åt mig att jag skulle göra igår, galoppera på mer så han har bättre galopp men endå rev han 4:an men jag vet inte varför men jag är jätte nöjd :D
Sundsvallarna går banan ;) Roligt att jag var tvungen att köpa grå/bruna ridbyxor för jag glömde vita hemma-.-
Emelie knoppade Casse idag :D Han blev jätte söt<3
Mer bilder o sånt kommer imorgon då jag orkar ;) Klockan är halv 2 på natten... liiiite  trött.. Aja vi hörs imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

oj va duktiga ni är :D

2011-06-06 @ 11:44:16
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis vad duktiga ni är! :D

2011-06-06 @ 22:49:52
URL: http://pafyrahovar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0