Resultat Sundsvall summer horse show

Red 110 idag: Kändes bra! Han blev inte pigg och han hade stor och fin galopp och blev inte stutsig! Kom nära på några hinder men han klarade det bra! Var alltså 0:0. Imorgon går finalen i DM! Jag ligger trea. Så här ser de ut:
1,Josefine Wengelin- Sundsvalls ridklubb
2,Emelie Bergh- Sundsvalls ridklubb
3,Isabella Bergh- Sundsvalls ridklubb
4,Alexadra Bergh- Sundsvalls ridklubb
Finalen går i 115 cm och vi får se hur de går! Jag ska satsa men jag kan typ inte svänga snäft med han så vi får se ;)


Kommentarer
Postat av: NellieB

Grattis å lycka till imon!! <3

2011-06-10 @ 21:14:55
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0