Sommar<3

Idag var jag inte på skolan för jag skulle till tandläkaren kl 9 och då började skoljoggen och den är 9km lång och jag vill ju inte precis gå själv 9km efter alla andra? Så jag hjälpe till på ridskolan till tävlingarna som är imorrn :) Fick göra allt möjligt! Mest hjälpe jag Catta (min tränare) och vi åkte upp o ner och hämtade bommar och stöd o allt ;) Sen åkte jag hem vid 2 och då red jag båda hästarna på ängen och Wille fotade (tack<3)
Cricket:
Han ville inte alls sammarbeta idag, han bara körde upp huvudet och var skiiit lat! Jag hade ett vanligt tredelat bett på han som jag inte är så van att rida på så de kan vara det...
hehe sött att pannbandet ligger helt snett ;)
Ska snart dra upp till stallet igen och packa klart :) Sen kommer bilderna på Casse! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp bilder på din familj och skriva lite om dom och lägga upp bilder på erat hus och annat!:DDD

2011-06-09 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0