Sundsvall Summer Horse Show

Nyss varit på SRK och städat o så till våra tävlingar som är nästa helg! Hoppas att alla som har storhäst har anmält sig och de här året har vi ponny tävlingar också :D Och detta är alltså på gräs och många som kommer hit tycker tävlingarna är jätte bra :D Tycker att ni ska ta att efteranmäla om ni inte är anmälda ;)) Men jag var där i 3 och en halv timme och tvättade hinderstöd och infångare och krattade banan..
Jenny tvättar våra söta infångare :D
Typ halva banan och en del av den ena framhoppningen syns
En del av gänget. I de "huset" där de bara är ett tag och väggar på sidan är "resturangen" där vi ska ställa in bord o sånt och i de huset brevid så är det kiosk för godis och glass :)
Typ hela banan och den andra framhoppningen :)
Nu ska jag snart upp och rida Casse och börja packa o sånt :) Sen ikväll ska jag schamponera han tror jag eller så gör jag de imorgon bitti för de känns som att han kommer att rulla sig i hagen ;)
Starlista i L/A
Startlista msv a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0