Svar på kommentar:

Anonym om Sommar<3:
Kan inte du lägga upp bilder på din familj och skriva lite om dom och lägga upp bilder på erat hus och annat!:DDD
Svar: Visst :) Faktiskt så kommer de nått tv-gäng imorgon och ska filma vårat hus o så (det är nått nytt program då man åker runt till kändisars hus och kollar som de brukar vara på MTV ibland ;) Så jag kanske kan sno nått där ifrån annars gör jag en videobloggning (för första gången ;) Men jag kan göra ett inlägg imorgon :)
Längst in-pappa
brevid- William (wille)
brevid han- jag
brevid mig- mamma
brevid mamma- pappas kusin ante :)
Bild från skansen och jag tror bara att de var mamma och pappa som fattade att dom tog kort ;) Gammal bild!


kram

Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

vadå är ni typ kändisar? ;)

2011-06-10 @ 11:51:17
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0