Tisdag

Åkte med pappa till stallet idag eftersom jag börjar vi 3, så när vi kom dit fodrade vi och släppte ut alla hästarna i hagen och efter det mockade jag åt Chuck och Connie.

Vid 9/10 tiden så red jag Chuck, red han lillslingan fram och tillbaka i skitt och trav. Han var lite seg i skritten men sen i traven blev han piggare och han lyssnade ganska bra. Det var några travhästar som körde om oss och då blev han ganska pigg och började hoppa osv, det är ganska konstigt att han fortförande är rädd för dom efter 2 år;)

Red Connie sen och han var ganska seg i skritten men sen mär vi kom in i skogen och började trava blev han mycket piggare. I galoppen var han också ganska pigg. Jag red han runt lillslingan och sen avslutade jag med att skritta ett varv i sanden och han tyckte att det var ganska jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0