Tisdag

Idag har jag ridit båda två, började med att rida Chuck runt lillslingan och det gick sådär. Han lyssnade inte så jätte bra på skänklarna och det kom typ 20 bremasar och atakerade oss så då travde jag med han en stund och då blev han ganska pigg. Han tycker inte om när det är massa småkryp runt han, han brukar typ bita mot dom haha.
Måste verkligen rida Chuck lite dressyr någon dag så han börjar lyssna lite bättre på mig, men när han bara har skrittat har det varit lite svårt att göra det. Kanske blir på fredag eller nästa vecka om han är bra.

Red Connie runt stallbacken sen och det gick bra, han var ganska pigg eller iallafall lite piggare än vad han brukar vara när man skrittar med han ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0