Tisdag

Idag fick båda två vila för jag var hos tandläkaren efter skolan så då hann jag inte rida dom. Borstade dom bara och dom var inte rena, det regnade en liten skur innan vi kom till stallet och då rullade dom sig såklart. Tog ett tag att få Chuck lite renare. Connie har också fått massa bulor (eller vad man ska kalla det) av insekterna, det kan vara bräms bett eller nått sånt, men det är lite konstigt för Chuck har inga och Connie har hur många som helst. 

Imorgon så slutar jag någongång vid lunchtid så då ska jag till stallet och skritta Chuck i skogen, sen på kvällen ska vi nog åka och hoppträna med Connie i stöcke. Han har inte hoppat sen vännästävlingen som var för ca 1 månad sen och det kan vara bra att han får hoppa lite innan tävligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0