Chuck - träning

Chuck gick ganska bra på träningen idag, men när vi red fram så lyssnade han inte så jättebra, han va ganska svårt att ställa och han lyssnade inte så jätteba på skänklarna. Han var ganska pigg och stark i galoppen så jag gjode ganska mycket volter.

Vi började med att hoppa fram på ett litet räcke och det gick bra, sen hoppade vi en bana på 7 hinder, den var inte så hög kanske 60? men det gick bra, han blev lite pigg men han hoppade bra och han rev inget eller vägrade. Efter att vi hade hoppat banan så hoppade jag en till "bana" på 3 hinder och det var mur, bank sen ett plank för han har ju inte hoppat på länge så han skulle inte hoppa nå mycket.

Mamma filmade men jag vet inte vad som hände när hon filmade banan så det blev bara på den sista korta.


Bjuder på två snygga bilder också..


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

ni är så fina tillsammans :)

2011-06-30 @ 09:04:27
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Systrarnaridports

Jätte fina bilder och bra film! :D

2011-06-30 @ 17:49:58
URL: http://systrarnaridsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0