Söndag

Idag åkte jag med pappa till stallet på morgonen så jag skulle hinna rida innan alla jobbigt insekter kom fram. Började med att rida Chuck vid 9 tiden, skrittade till vägen och sen tillbaka, det kanske tog 40 minuter. Jag red barbacka och han var ganska lugn och snäll. Det var nästan inga travhästar ute så det var ganska skönt :)

Släppte ut Chuck i hagen igen och tog in Connie och red han, jag red han lillslingan och sen vände jag och red den tillbaka. Han var ganska pigg idag, iallafall i traven och galoppen. Det är bara att hålla i sig när man ska galoppera för han kan helt plötsligt hoppa åt sidan och bli rädd för typ pinnar osv. Men han var jätte fin idag och imorgon får han en vilodag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0