Dagens ridpass

Chuck:
Red han i skogen i ca 30 min och han gick bra, han lyssnade bra och han kunde trava ganska normalt efter vi hade galopperat men sen på vägen hem så blev han lite stark i galoppen. Avslutade med att trava lite på parkeringen och han gick jätte bra:)

Connie:
Red runt lillslingan och sen vände vi och red samma väg tillbaka så det blev lite längre, han var ganska pigg när jag red och han blev inte så jätte trött.
När vi ed mot skogen var det några travhästar på banan och då ställer han sig bara och tittar med huvudet as högt och spättsade öron och sen gnäggade han också haha ;)


Medans jag red så smörjde mamma nästan alla saker och packade ner dom så jag behövde bara fixa stövlarna och sadeln :)


2 ganska gammla bilder;)


Kommentarer
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

söta bilder :D

2011-03-25 @ 18:10:02
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0