Dressyr träning

Idag var det alltså "dressyr träning" med Cricket:)

Först gjorde vi snett igenom och skänkelvikningar och de känndes bra, först lyssnade han inte så bra för mina skänklar men de blev bättre ;) Sen gick vi in på en volt och jobbade i trav och minskade volten och sånt och de kändes bra:) Han följde med bra för min ytterskänkel. Sen gick vi in på en liten volt och gjorde bakdelsväning och de gick också bra ;) Sen gjorde vi samma sak i andra varvet sen gjorde vi en övning då man först skulle göra öppna på långsidan och sen typ göra snett igenom och öka traven så dom riktigt trampade på och de gick bra :) Sen gick vi in på en mindre fyrkans spår och gjorde galopp fattningar där men de gick inte med Cricket. Han blev helt galen så han behövde inte göra så mycket. Är så less att man inte kan göra vissa saker utan att han blir crazy... men de är ju bara att träna på :)


Slänger in en gammalbild ;)


fråga:

Älskar själv att se på folks failbilder :D Skulle ni tycka att de var roligt om jag la upp ett sånt inlägg?:)


Kommentarer
Postat av: daniella

Ja, skulle vaart super kul :) hehe...

2011-03-10 @ 07:42:18
URL: http://hukeflickan.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Än så länge tycker jag jättemycket om Kingslandjackan. Den är varm och mysig och inte stor och klumpig. Dock så börjar fjädrarna titta fram lite.

2011-03-10 @ 11:02:27
URL: http://willbetheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0