uppdatering från florida

Gör en liten uppdatering nurå :)

Dom senaste dagarna har vi bara solat,badat, ätit och shoppat!<3

Kommer alltså hem på fredag (om en vecka) och då går jag i skolan normalt så då blir de normal uppdatering :D

Har ni något önskeinlägg som jag ska göra när jag kommer hem? :D

Måste bara säga att jag älskar Florida (spec Fort launderdale;) Finns ju nästan allt! :D men hemlängtan har man ju också :)


Utsikt från poolen

Godisbutik


Glassbilen. hahaha grymt ful

lite brun är jag :D Fast bilden är tagen för några dagar sedan så jag är ju brunare nu ;)

Polis häst :D

De syns inte så bra men i den där transporten transporterar dom polis hästarna :) De är absolut inte som vanliga transporter utan hästarna står snett och på andra långsidan är de bara en halv vägg för och resten är uppen så man ser värsta väl hästarna ;) (hoppas ni förstår va jag menar ;)

Avslutar med en bild på vad jag skrev på pappas rygg med solkräm men de blev tyvär inget ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0