28 maj

Idag red jag båda två, började med att skritta Connie runt lillslingan och det gick väl ganska bra. Han stannade några gånger men det var bara för att han var tvungen att kolla på travhästarna som han såg.. Sen blev han lite pigg när dom körde förbi och då började han takta. Red i 40-50 minuter tror jag :)

Red Chuck sen och jag var lite lat så jag red han barbacka kanske inte det smartaste men. Han var iallafall ganska snäll, hoppade till några gånger när han blev rädd för typ pinnar. Skrittade 2 varv i sanden och jag tror att han tyckte att det  var lite jobbigt. Det var iallafall tur att det inte var några travhästar ute för då hade Chuck fått damp;)


Kommentarer
Postat av: Patricia

fint bild på er :)

2011-05-28 @ 20:36:13
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0