3 maj

Hej!
Först måste jag bara fråga varför snöar de nu!? De är maj! :o
Idag var de i alla fall träning med Casse och först så när vi skulle in i ridhuset så vägrade han gå in för brandslangen hade varit på och de hade runnit lite vatten och Casse var livrädd ;) haha och sen när vi väl fick in han blev Catta (min tränare) förbannad på vilka som hade gjort de.. vilka vet vi inte men aa..
Sen gick han jätte bra när vi red fram men sen skulle vi galoppera över en bom och byta galopp och de gick inte nä.. haha skänkeldöva häst ;) Orkar faktiskt inte skriva allt vi gjorde men han kunde inte byta och jag vlev ju förbannad när jag satt och sparkade som en galning med skänkeln men de gick inte! :o haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0