Sol och regn?

En sak jag inte fattar är varför är det strålande sol och regn ute!? Det funkar inte! eller som när jag gick hem från stallet, det var inte ett moln på himmelen men det regnade!? blir så less... regnar varje dag här i skit sundsvall...

Resultatet från tävlingarna igår gick så här:
I 110 så kändes han jätte bra på framhoppningen och hoppade verkligen jäääätte bra! Sen inne på banan så var den ganska lös och det var vattenpölar på vissa delar på banan och ettan stog typ vid vatten pöl och när jag kom mot den så hoppade till lite men de var inge mer med det tänkte jag. Han måste ju inse att de inte är nått läskigt. Sen flöt det på jätte bra och han kom perfekt! Sen kom vi mot 4 som stog brevid ettan och jag tänkte ju inte så mycket så jag red på som vanligt men plötsligt bara tvärstannade han! Jag blev förbannad för jag fattade att de var vattnet och tog om det men nej! Sen tog jag om det en sista gång och verkligen sparka på han men han vägrade att hoppa... blev så förbannad!! Han var som en lite ponny som vägrar göra nått mer bara för att den inte orkar... Sen fick jag en varning av dommaren för jag röck han i munnen (inget jag kan rekomendera) Så det var anledningen varför jag inte hoppade 120.. Skit Näset! ;)

Kommentarer
Postat av: Patricia

va tråkigt :( äsh du kommer igen till nästa tävling ;)

2011-05-30 @ 20:20:39
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0