Sol ute

Idag har jag nog inte så jätte mycket att göra i stallet, ska mocka, ta in hästarna och sen typ fodra kväll tror jag eftersom både mamma och pappa är borta. Sen ska jag och Bubbe fixa klart i Chuck och Connie sommahage så dom kan kanske börja gå där imorgon:)

Annars ska jag nog städa lite i sadelkammaren och tvätta lite schabrak osv. Är sol ute idag också så jag kankse tar med kameran och fotar dom lite. Sen ska jag nog duscha av Connie så han blir mera vit ;) Ibland är det jobbigt att ha vita hästar.


Älskar att hans man och pannlugg fortförande är lockig från förra helgen...


Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

haha vad söt :P

2011-05-14 @ 17:00:21
URL: http://sannaaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0