Svar på frågestund:

1,Postad av:
Vad är ditt mål med Cricket iår?
Svar: Lära känna han bättre och kanske hoppa 120
2,Postat av: NellieB
Ett svar:
mjukglass elr isglass- mjukglass <3
film hemma elr bio- svårt men hemma
disco musik elr ballader- disco helt klart
svenska låtar elr engelska- engelska
kjol elr jeans- shorts :D (jeans)
converse elr palladium- converse
kingsland elr whitaker- svår fråga.. Kingsland
hund elr katt elr båda- hund
många bra vänner elr en bästis-många bra
gröna lund elr Liseberg- grönan
inomhus tävling elr utomhus- utomhus
grusbana elr gräsbana- älskar gräs (a)
coca cola elr fanta- cola!!<33
nellieberntsson.blogg.se elr kissie =D- Nellieberntsson.blogg.se helt klart (y'

3,Postat av: emelie
Hur många besökare har ni? :D
svar: mellan 70-110 varje dag:)


4,Postat av: jenniefer
hur långa är ni ?- 1.66cm :)
Vad har ni för mål iår med era hästar/ponnysar ?- Casse:kvala in till sm. Cricket:kanske 120cm
Vad har ni oftast för outfit ?:)- kolla bilden under ;)
Hur ser erat stall ut ?- bilder kommer imorrn eller lördag :)



Postat av: eric amarillo
hur gör jag för att få en stadigare hand har du något träningstips?
svar: hej eric ;) Jag har samma problem, sammanträffande va? :) Men jag tror det är en bra övning att korsa tyglarna för då brukar man oftast bli förvirrad och till slut drar man inte någon tygel. Sen försöker jag tänka på det när jag rider hemma :)

Postat av: ellen;)
Hur ser en vanlig lördag ut för dig?;)- De brukar vara tävlingar annars rida, vara i stallet, vara med kompisar :)

Vad gör du helst på kvällarna?;)- Sitter vid datorn eller sitter och tjockar framför tv:n med godis ;)

vad gillar du för godis?;)- Typ allt förutom frukt godis :s ush hata ;)

favoritmat?;)-Nå gott kött med pommes frites och bea-sås :D
vilka sporter har du gått/går i?;)- Ridning bara :)
vilket är din favorit affär där de finns vanliga kläder?;)- Gina & Cubus :)
Vad är dina mål med Casse och Cricket?;)- Casse: kvala sm, Cricket: kanske 120cm
Vem/vilka är dina bästa vänner?;)-Många och dom vet vilka dom är <3
Vad har du helst på dig?;)- kläder :D
vilken är din favorit film?;)- tusen gånger starkare, kommisarie späck
Är du nöjd över dig själv?;)- ibland ;)
Hur många kusiner har du?- för många! haha nä men 7 :)
får du oftast det du vill ha?;)- ja :)
om du skulle måsta välja mellan casse och cricket vem skulle du välja då?;) ömm... haha svår fråga.. Casse tror jag.
Vem är din idol?;)- Malin baryard, rolf-göran bengtsson
Vilka bloggar läser du?;)nellieberntsson.blogg.se, tavlingsryttarninorr.blogg.se, carlssonpataket.blogg.se, livetinorrland.bubbleroom.se, ponnyochryttare.blogg.se
om du inte skulle rida vad skulle du göra då?;)- ingen aning men jag kanske skulle ha kört häst för de ville jag när jag var liten, men annars spela fotboll o sånt :)
Vem litar du på till 100%- maja nylund
Kan inte du lägga ut bilder på erat hus, erat ''cooooolaaa'' köök?;))- haha jo kanske de :)
vilken är din favorit färg?;)- mörkblå och rosa :D
Hur fin är eran gård från 1-10?;)- ingen aning, men de är mycket som behövs målas och så men typ 5-6?:)

Vad har du haft för hästar?;)- först en d-ponny som hette miller som vi fick ta bort, sen en b-ponny som heter Holly sen min c-ponny Casse och nu Cricket som är storhäst :)
Hur stor vill du bli inom ridsporten?;)- Så stor som möjligt :D
Vad äter du till frukost?;))- äter sällan de men i så fall mackor med oboy :)
Hur ofta vilar dina hästar?;)-1-2 ggr i veckan :)
Vad brukar du göra på dagarna?;))- skolan,stallet och plugga :)
Postat av: celine
vilka klasser tävlar ni i? :)
svar: Casse: L/A- MSV A. Cricket: 1m,110cm

Postat av:
Bästa minnet med Casse?
svar: när vi blev 2:a när vi debuterade msv a och bästa c-ponny :)


Tack för alla frågor! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0