Tisdag

Idag red jag bara Chuck, red han en sväng i skogen och påvägen dit så blåste det hur mycket som helst. Trodde typ att jag skulle blåsa av han eller nått liknade, i skogen blåste det inte så mycket så det var ganska skönt.
Skrittade bara och ibörjan lyssnade han inte så jätte bra men sen blev det bättre, jobbade lite med att ställa han åt höger och vänster och sen att han skulle gå på tygeln lite osv. Det gick ganska bra fast på vägen hem blev han lite tittig och pigg ;)

Connie vilade så jag borstade bara på han.

connie<3

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. tack Linda <3

2011-05-24 @ 20:38:16
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: NellieB

Till er båda.



Snälla släpp inte ut denna kommentaren.



Jag tänkte ha en gäst bloggare för varje dag jag är på ponnyakuten. Så jag tänkte fråga om ni ville gästblogga 1 dag.

Ni får en länk till eran blogg som tack.



Om ni vill, så skickar ni mej ett e-mail me 1-3 bilder. Skriver om er själva å erat häst intresse. Var ni bor, hur länge ni ridit m.m.

Hur ni känner mej å tycker om mej som person å så.



Skicka detta innan 10 juni så läggs d in på inställt innan ja åker.



Mejl: [email protected]



Puss å kram å hoppas ni vill.

Ni är en av 14 som jag frågat.

nellie

2011-05-24 @ 22:06:05
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0