19 november

Idag har jag bara ridit Tristan, jag red han runt långslingan och det gick jätte bra:) Han var ganska pigg men han lyssnade bättre på mig nu i galoppen än vad han gjorde förra gången jag red han, blir nog samma sväng imorgon också fast andra hållet :)
Provade schabraket som vi fick från stöcke igår också och det satt ganska bra det var bara lite för litet för min sadel men det går ju att använda ;)

Imorgon ska jag nog också rida Connie bakom pappa när han kör, blir väl runt lillslingan eller nått sånt.
Nu ska jag lägga mig och vila, är jättetrött och har feber igen. Har haft det i en vecka...

Kommentarer
Postat av: thesarah

älskar eran blogg!!!

kommentera min blogg

2011-11-20 @ 13:30:43
URL: http://horseofcorse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0