bytt stall

Idag har vi fått byta stall på båda hästarna pga olika anledningar. Cricket står för tillfället i pappas stall och ska imorgon byta igen så han får stå i privatstallet på ridskolan. Casse står i ett stall nedanför ridskolan som heter Classe där han har stått 1 gång förut så de är inge nytt för han :) Platserna är bara tillfälliga och hemma ska vi bygga ett par uteboxar som ska stå brevid hovslagar stallet och ett gästrum (haha låter som pappa har värsta värsting stallet i de jag skriver ;) och gästrummet ska jag få göra om till sadelkammare som jag får helt själv bestämma hur den ska se ut och sen ska jag gå in till hovslagar stallet och göra klar dom och så :) Sen ska dom få nya egna hagar. Tror de kommer bli ganska bra :)
De skulle vara ganska coolt att ha så här :D
Skulle inte säga nej till nått av dom där :D
Fast jag har ju inte riktigt lika många sadlar och träns och lika stort utrymma att arbeta om ;) Men drömma kan man ju alltid :D

Kommentarer
Postat av: Tora Albiin

Jättefin blogg! kolla gärna min och kommentera! :)

2011-11-04 @ 20:58:21
URL: http://ttoraalbiin.blogg.se/
Postat av: wilmas

Fin blogg :)♥

2011-11-04 @ 22:29:15
URL: http://wilmasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0