Casse's historia också ;)

Elin om Cricket historia:
Kan du inte berätta om casse också?:-)
Jo såklart!
Okej, de började med att vi sökte efter en c-ponny för de var mitt sista år på b-ponny. Jag satt och kollade och hittade en som heter Rex som vi åkte till över kalex och provred men fastnade inte... Sen då hittade vi Casse på hastnet. Visade mamma han och hon blev intresserad och ringde på en gång och bestämde att vi skulle provrida. Så vi åkte ner med natt tåg till malmö och provred på dagen. Han var fantastisk! Hur fin helst och lyssnade verkligen och hade bjudning. Riktigt rolig att rida! Jag hoppade hinder på 90 cm för Rebeccas tränare :) Sen fick jag borsta han och allt. Hur snäll som helst! Sen fikade vi med dom och vi fick berätta om hur vi bodde och så sen fick dom berätta mer om han och vi blev helt kär! Så på tågstationen efter dom hade släppt av oss så ringde vi och sa att vi köpte han! :)
Sen några dagar senare så kom han! Helt underbar! Vi började tävla små klubb tävlingar och sen klättra upp i höjderna.
Vi gick från L/C till MSV B på ett tävlings år och hade 4 fel i msv b debuten!
De senaste tävlings året har vi försökt sätta nollan i MSV A men har haft stolpe ut hela tiden. 4 fel 3 ggr har vi haft.
¨
msv a på båda bilderna
Han har så sjukt stor kapacitet! De är bara dom där skit riven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0