km silver

Först tävlade jag KM med Cricket. Hoppade 110 cm och han kändes ovanligt lugn på framhopnningen vilket var super! :)
Inne på banan så fick jag verkligen känsla för han, de gick super och vi var nolla och sen vidare till omhoppning med 8 andra.
Starta som nr 6, mycket press, 1 nolla med snabb tid så de var bara att recha och vara nolla. Och de räckte till en andra plats! Sjukt nöjd med han! :D
Vann gjorde Emma Scherdin :)
-
-
Sen vidare till Timrå och hoppa Casse,
L/A: Fick ett stop på muren, besviken för jag vet att han kunde hoppa men jag red dåligt ;)
MSV B: Kändes jätte bra! Sen kom den där muren och jag bara släppte allt så han stannade igen men sen hoppade han underbart!
Filmer kommer :)

Kommentarer
Postat av: NellieB

Grattis!!!

2011-11-07 @ 21:34:31
URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0