ponnymorsor....

Blev så j*vla arg idag!!
-
Idag när jag skulle hoppa uppvärmingsklassen så inne på framhoppningen var de kaos. Bara kaos. Folk red som galningar, hade 0 respekt för en. Sen skrittade jag lite innan jag skulle ta sista hindret innan jag skulle in på banan. Och då skrittade jag i höger varv och då kom de typ 3-4 galopperade imot mig så jag svängde in mot räcket för att inte bli övergalopperad och precis när jag hade svängt in var de en tjej som skrek "räcke!" liksom inte innan hon svängde upp på de utan 2m innan hindret också hoppade hon de även fast jag skrittade där!!Också hörde jag den där j*vla kärringen:
-De där är ju fan livsfarligt! Va fan tänker du med unge!? Du är ju helt dum i huvudet!
Då brann de! Så sjukt förbannad. Hade bara lust att skrika åt henne!
-Men jag kanske inte hörde!?!? sa jag
-Men hur kommer du äns på tanken att ställa dig framför räcket!?
-
Och ida som hjälpte mig sa att tjejen inte äns skrek vilket hindret hon skulle hoppa, i så fall skulle ju jag veta och skulle inte ha gått där. Så j*vla förbannad!

Kommentarer
Postat av: Arg Engman som hatar sånt dära

Jävla cpn ska dom ha ett skott i pannan eller?!

O om man ser att de är ngn som inte märkt att man ropat gör man väll en volt o skriker tydigtttt, inte fan hoppar man typ på en annan!

2011-11-12 @ 00:31:56
Postat av: alexandra :)

ååh, vad jag hatar sånna, dom kanske måste ha lite vett i skallen ?!?!

men sen näre kommer från en vuxen så äre ju verkligen såå himla stööört..

man lägger ju självklart en volt då och gör ingen big deal utav det :o

hoppas det gick bra iaf :)

2011-11-12 @ 09:40:41
URL: http://alexandraaleong.leong.blogg.se/
Postat av: Anonym

de verkar eka i dendär människans huve , jävla cp ;oo<3

2011-11-12 @ 19:11:01
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0