presentation

POSTAT AV: JENNY

Hej,

är rättså ny på er blogg, kan ni inte göra ett presentationsinlägg om er och era hästar? Eller finns det redan någonstans? Hänger liksom inte riktigt med i bloggen, haha! Står dina ponnyer i olika stall?

 

svar: Jo visst! :)

 

Jag heter Isabella Bergh och jag bor i Sundsvall på en hästgård. Jag är 15 år och har  hållt med hästar i hela mitt liv :) Först fick jag en d-ponny (ja en d-ponny ;) Sen fick han en skada så vi åkte och provred en b-ponny, Holly. Och henne köpte vi :) Och vi hoppade upp till MSV B med hon var ganska gammal och klarade inte av höjden. Sen köpte vi Casse. Han hoppar jag just nu msv a på och målet är att kvala in till SM nästa år :) Sen har jag även en storhäst nu, Cricket heter han och jag hoppar 120 på han. Casse är en 15 årig valack som ni får läsa mycket om, han är väldigt busig och underbart söt! Cricket är också en 15 årig valack, har hoppat 140 innan han kom till mig :)

Ja jag är väl som dom flesta 15 åringarna, försöker överleva skolan och samtidigt göra de jag älskar :) Många tycker jag är bortskämd för min pappa är känd men jag tror jag sliter minst lika mycket som er ;)

Och ja mina hästar står på olika ställen för tillfället, vi ska bygga boxar hemma men de är inte riktigt klart än. Så de är tyvärr som de är för tillfället :)

Ja vi håller på att fixa med bloggen så de kommer att komma en info ruta på sidan och sen ska headern bytas :)

Okej Linda, din tur ;)

Casse:


image description



 

Cricket:


Kommentarer
Postat av: Eisengarten R

Grymt din storhäst hoppar på första bilden :)!

2011-11-30 @ 15:53:16
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0