Svar på frågestund Isabella del 1

varför ska du sälja casse ?
För att jag känner att jag börjar bli för lång och det är dags att han får en ny liten ryttare att forsätta utvecklas med :)
Vart vill ni komma inom ridsporten ? :)
Så långt som möjligt såklart :)
vilken av dina hästar gillar du bäst om du måste välja?!?!!
Jag skulle välja Casse för jag känner han bäst o så. Älskar han verkligen mer än va jag nånsin trodde..

När började ni rida?:)
Har typ ridit hela livet :) Har alltid hållit på med hästar!
Favoritmärke på ridgrejer? :)
Kingsland! :D
Är det så att casse är så bra bara för att han har träffat världens bästa madde? ;)
De är klart ;)
Snyggaste ridkillen?;)
Jacob LV helt klart, såååå snygg!!
Vad älskar du mest?
Att ha roligt! Saker man aldrig glömmer! :D
Vad hatar du mest?
Falska människor,clowner,spindlar,andar
Vilken blogg tycker du är bäst?
Ingen aning, typ nellieberntsson, ponnysanning eller nått :) Läser bara dom som är bra! :)
Vilka fem ponnysar tycker du är finast?
Wild at heart T, Calle kvalster (?), törnblommesländan, Tornech,Beats me
Ska de bli kul på MHPC? ;)
Ja de är klart! :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

så söt den lilla på stora hästen :)

2011-11-09 @ 11:56:28
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0