Svar på frågestund Isabella del 2

Hur kommer det sig att jag är bäst?
Vet inte, hur kommer de sig att jag är bättre anger? ;)
Hur kommer det sig att du är så dålig kära man?
Vet inte va du pratar om, är ju grym kära fru!
Visst är det så att du tkr Alle är snygg ;)
Haha de är han väll? ;)
Om du väljer en ponny i varje kategori som du helst skulle vilja ha vilka skulle du då ta? ;)
b- tornblommesländan
c- munsboro todd
d- wild at heart t

Jag har hört att du gillar att slicka dunderhonung från småkillars magar, stämmer det?
eller är de du? ;)
Vad tycker du är roligast och göra?
Vara med kompisar och ha roligt och vara på meeting och tävla :D
Va ska du ha för häst om Casse blir såld?
Cricket sen ska vi kolla på en till troligtvis :)
Har någon ringt på Casses anonns?
nej men mejlat ;) men ingen som ska provrida! ;)
Varför ska du sälja han igentligen,så lång är du ju inte;o
känner att de är dags...
Favorit outfit?

Vilka bloggar läser du?
nellieberntsson.se ponnysanning.com amandaanger.blogg.se blacklady45.devote.se livetinorrland.bubbleroom.se teamborgh.blogg.se teammittsvenska.blogg.se tavlingsryttarninorr.blogg.se osv
Skriv upp alla dina bloggar du läser och lägg dom i ordning om den bästa,nästbästa osv!
gör ett inlägg om de när jag kommer hem ;)
vad gör du direkt när du kommer hem från skolan?
äter, åker till stallet :)

Direkt när du vaknar?
plattar håret eller försöker hitta kläder
direkt när du kommer in från stallet?
duschar och sätter mig med datorn eller läxor ;)

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

svar: haha nehe vadårå, den är ju as mysigt i övik ialla fall :D

2011-11-09 @ 10:54:44
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Sarara

Fin blogg :)

2011-11-09 @ 12:04:58
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0