Svar på frågestund Isabella del 3

Har någon av er haft pojkvän? Hur långt är ert längsta förhållande?
japp, typ 3 månader men har blir sällan riktigt kär
Gillar ni någon nu?
Nej de gör jag inte :)
Hur brukar ni ragga?
hahaha brukar inte göra det ;)
Vem är eran favorit artist i musik?
vet inte riktigt, Rihanna kanske :)
Vilken är eran favorit låt?
har ingen favorit låt just nu, lyssnar på många bra men ingen som jag riktigt älskar :)
Kolla detta inlägg http://cassechuck.blogg.se/2011/october/music.html#comment :)
erat bästa tävlingsminne?
hmm..bra fråga.. tror de var när jag vann min första msv b med Casse :)
vilken är den bästa häst ni har haft?
Casse, helt klart! :)
Hur är det att ha Robert Bergh till pappa? :)
jadu bra fråga, asså jag ser ju han som vilken pappa som helst. Visst kanske träffar mer kändisar och hänger på andra ställen än dom flesta men annars ingen skillnad :)
Vilken häst skulle ni vilja ha om ni fick välja vilken som helst gratis?
Wild at heart T
Vilka är era favoritartister?
rihanna tror jag :)
hur många besökare har ni typp? mer än anger va? mahahah. och anger jag vet att de är fler än mig med då, men huvudsaken de e mer än dig :D
hahhaha engman ;)
130-160  :D
Skulle ni kunna tänka er att börja med ponnytrav?:)
Jag ville de när jag var liten men jag fick inte för mamma ;) Pappa tyckte de var roligt men inte mamma... och de var ju tur att hon sa nej ;) Men nu tror jag inte att jag skulle kunna göra de :)
Vad tycker ni om pessoabett?
Brukar inte använda de, använde de på min b-ponny ett tag är väll okej. Tycker nog inte att man ska rida på det vardags :)
Hur många unika har ni per dag?:)
130-160 :)
Hur många hästar/Ponnysar har ni i erat stall?
i pappas är det 85 hästar
där casse står är de typ 14?
och där cricket står är de typ 10?

Kommentarer
Postat av: ylva

jättefin header ni har ;)

2011-11-10 @ 11:15:08
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jättefina hästar! :)

2011-11-10 @ 17:52:06
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Engman

Är din pappa känd eller nåt?

Heheeehehehe :$

2011-11-10 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0