svar på kommentar:

Anonym om gammla tider:
Provred du några andra ponnyer innan Casse eller var han den första du tittade på? Vilka andra testade du annars och vad var det som gjorde att du fastnade för just Casse och inte de? Föredrar du att prova flera ponnyer/hästar innan du bestämmer dig eller blir det lätt att du fastnar direkt för den första? Hur mycket har tex dina föräldrar eller din tränare att bestämma vilken häst eller ponny det blir?


svar: ja de gjorde jag, jag testade en c-ponny som heter Rex. Han var 9 år och hoppade L/A tror jag? Vi provred men jag gillade han inte. Väldigt pigg och lyssnade inte. Jag fastnade för Casse för han var väldigt okomplicerad. Lyssnade bra för skänkel och var possetiv och hade bjudning :)) Asså jag tycker man ska prova flera men om man fastnar för någon (som jag gjorde med Casse) så tycker jag att man ska lita på sin magkänsla. Sen får jag ju inte köpa en häst/ponny om jag inte har tillåtelse av min tränare och föräldrar men de är ju såklart att jag har mest bestämmelse.
Hoppas du fick svar på din kommentar :)



Kommentarer
Postat av: Hanna MATTSON

Hej! Kan du inte berätta hur det gick till när du hittade Cricket och vad han gjort innan dig?

2011-11-27 @ 16:45:03
Postat av: egg

jag provred en, och ser bert.. hehe

skulle provrida en dagen efter, men sa att ja inte ville komma äns, heh.

Men det är en kompis som har köpt den hästen nu, som jag inte provred alltså. och ångrar mig inte en sekund att ja inte provred henne ;))

beeeeeeeeeeeeeert <33333333333333333333

2011-11-27 @ 18:17:41
Postat av: Josäfin :>

Härlig bild :D

2011-11-27 @ 21:34:35
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0