Onsdag ;)

Idag har jag bara ridit Tristan, red han lite dressyr idag och det gick bra. Jobbade han först ganska mycket i skritten, ställde innåt,utåt osv. Travade sen och jobbade lite i traven tills det känndes bra och då skrittade jag av och red hem. Red han kanske i 40-50 minuter eller nått sånt :)

Connie vilade så jag borstade bara han och tvättade + smörjde karlederna. Sen har han på nått sätt lyckats med att få ett sår på mulen, han måste ha rivit sig på något i hagen..
Imorgon är det trav så då får båda två vila, borstar bara på dom och så:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefin blogg ni har och fina hästar :)

2011-11-09 @ 21:36:24
URL: http://namnetduminns.blogg.se/
Postat av: fredrika

Nej det är faktiskt onsdag idag ;-)

2011-11-09 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0