trääääning

Var på Hööks och skulle köpa tränset, men såklart fanns inte inte... Så jag köpte ett annat för nästan dubbelt så mycket ;)
Tycker faktiskt att han blev ganska snygg i de! :)
-
Sen var de träning. Trimmade typ bara. Var ganska jobbigt men han lyssnade helt okej. Red utan stigbyglar i 45 min. Jobbigt värre ;) Sen skulle vi galoppera över klossar och Cricket blev galen ;) Fort gick de och de kändes som jag hade 0 koll. Sen satte mamma på dum burken ;) haha de är som en burk man har under så dom får luft men de visade sig att de inte hjälpe.. Han är lika dampig med den på ;) Aja bara att inse.. Håller på att fixa en film nu som kommer upp snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0