Svar från frågestund

Vart vill ni komma inom ridsporten ? :)
Så långt som möjligt :)
vilken av dina hästar gillar du bäst om du måste välja?!?!!
Jag vet inte, Connie kanske eftersom jag har haft han länge än Tristan!
När började ni rida?:)
Vet inte, någongång när jag var liten ;)
Favoritmärke på ridgrejer? :)
Kingsland typ :)
Har någon av er haft pojkvän? Hur långt är ert längsta förhållande?
Nej;)
Gillar ni någon nu?
Nej
Hur brukar ni ragga?
Haha nej;)
Vem är eran favorit artist i musik?
Vet faktist inte, ingen typ;)
Vilken är eran favorit låt?
Brukar lyssna på det mesta som går på radion;)
Erat bästa tävlingsminne?
När jag och Indy vann ett meetingpris i övik 2008, priset var en resa till dublin horse show. Tror att vi vann 4 klasser och kom 3a i en av 6 om jag inte minns fel ;)
vilken är den bästa häst ni har haft?
Indy tror jag:)
Vilken häst skulle ni vilja ha om ni fick välja vilken som helst gratis?
Ninja la silla kanske ;)
Vilka är era favoritartister?
Vet inte ;)
hur många besökare har ni typp? mer än anger va? mahahah. och anger jag vet att de är fler än mig med då, men huvudsaken de e mer än dig :D
Vi har ungefär 130-160 per dag, ibland mer:)
Skulle ni kunna tänka er att börja med ponnytrav?:)
När jag var liten tog jag ponnylicens med fin aponny med vi sålde han och jag tyckte mer om ridning än trav så nej jag skulle inte kunna tänka mig att börja med det igen ;)
Vad tycker ni om pessoabett?
Tycker inget speciellt om det, jag har det på Tristan och han fungerar bra på det!
Hur många unika har ni per dag?:)
Oftast mellan130-160 :)
Hur många hästar/Ponnysar har ni i erat stall?
Det är Tristan och Connie och sen är det kanske 10-11 stycken travhästar som pappa har.


Kommentarer
Postat av: Izzanh

Varför har du pessoa på Tristan? Är nyfiken ;)

2011-11-21 @ 13:45:46
URL: http://izzanh.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur länge hade du indy?:)

2011-11-21 @ 15:27:56
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0