10 oktober

Idag har jag varit på pegasus nästan hela dagen, ha inte gjort så jätte mycket. Damsugit, tagit ner sommarskor och hett upp vinterskor osv. Gick till stallet när jag slutade ;)

Connie fick vila idag så jag duschade bara av benen och borstade han, sen fick han ett äpple också haha ;) Medans jag väntade på mamma så smörjde jag hans dyonträns och sen la jag i hans regntäcke i tvättmaskinen för det var jättesmutsigt och det är för tunt för att använda nu.

Imorgon tror jag att jag ska rida Connie innan jag åker upp till pegasus, det beror på om pappa ska köra någon:)



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

snygg häst! :)

2011-10-10 @ 22:22:29
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0