Hööks är fake

Har kommit på en sak, jag är väldigt snobbig av mig. MÅSTE ha märkes grejor när jag rider. HATAR att hööks saker. Jag vet inte varför egentligen, de är ju vissa saker från Hööks som är snygga men jag tror inte att jag har köpt nått därifrån på 2 år kanske? Jag tycker att de känns så fake, allt från hööks känns så fake. Lurar människor. Tycker synd om dom företag som kanske kommer på ett snyggt schabrak också kommer hööks och gör en kopia som kostar mindre, då väljer ju dom flesta att ta den billigare för man kanske inte vill lägga 500-700 kr på ett schabrak?
-
Med det här menar jag inte att jag tycker de är fult när vissa kanske har en outfit från Hööks, jag bryr mig inte så va andra har på sig. Men jag själv kan inte ha på mig de varken jag rider hemma eller på tävling.
-
Jag tänkte köpa ett fake Dyon träns men gjorde de inte. Dels för att jag känner att de inte är nödvändig och jag tycker inte om Hööks ;) I somras var jag inne på Hööks för att kolla efter ett par billiga Jodhpurs men hittade inga, alla var jätte konstiga i modellen och passade inte alls. Sen åkte vi till Equeen för att kolla om min hjälm hade kommit och då kollade vi även på Jodhpurs där och vi hittade ett par på en gång ;) Visst dom kanske kostade 1000 kr extra men kommer ju minst ha dom 1 år till och är extremt sköna!

Nu fick ni ett åsiksinlägg ;) Kommentera gärna va ni tycker och om de är nån som håller med eller inte :)



Kommentarer
Postat av: molly,

Tack så mycket för tipsen! :D

2011-10-02 @ 11:57:18
URL: http://hwryttarna.blogg.se/
Postat av: Emmy Jarmelid

Du vet att de är samma märke på säkerhetsvästarna ;)

2011-10-02 @ 13:35:21
Postat av: natalie

sjukt fin blogg och hästar! :)

2011-10-02 @ 16:31:27
URL: http://naataliemattsson.blogg.se/
Postat av: alina

haha jag är lite likadan . fast det finns alltid anledningar till det också , tex har jag bara märkes schabrak , inga hööks på grund av att hööks schabraken transporterar inte bort fukt och håller sämre . läderprylar köper jag också dyrt , då hööks läderkvalite suuuger . sen blir ju det snyggare på någe vis när det är dyrt,haha .

2011-10-02 @ 17:52:28
URL: http://nattstad.se/alinaosterstrom
Postat av: Moa

Håller aboslut inte med, hahahaha. Kan hålla med om att hööks ''kopierar'' men herregud, dom har saker med bra kvalité osv.

2011-12-27 @ 20:49:22
URL: http://emryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0