i'm back!

Hello!
Sitter på tåget, har precis lämnad malmö och är på väg till Södertälje!
Åh vill inte åka hem... har haft så sjukt roligt! Cicci, du är bäst! Har ganska mycket kort men dom flesta är dock tagen med mobilen så de är inte så jätte bra kvalité och dom kommer inte förns på måndag ;)
-
Idag har varit en lugn dag, Maria är i stockholm så inga hästar skulle göras klar åt henne så där försvann förmiddagen ;) Men jag och Cicci mockade först (eller hon gjorde ;) Och jag strödde ut halm sen fick vi och åt frukost sen gick vi en promendad med Marias hundar och Wivi-anne (marias mamma) sen gick jag och Cicci och Lolo in till ridhuset och plockade undan från träningarna, och de blev mer flumm men jobb ;)
Hunden vann ;)
Har bättre bilder på stallet och de på mobilen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0