Måndag

Var ganska lugn dag i skolan, började 20 i 9 och slutade 1, skönt ;) Åkte till stallet efter skolan och då skrittade jag Tristan en liten sväng barbacka, gick jätte bra. Mötte några långtradare men han brydde sig inte :)
Connie fick vila idag så jag borstade han bara, imorgon tror jag att jag ska ställa han i skrittmaskinen så han får gå där en stund.

På onsdag är det arbetslagets dag eller nått, då ska vi cykla till nån stuga? som ligger bortanför hippologum och det är ju jättelångt:( Sen måste man cykla också, kommer vara halft död och ihjälfrusen när vi kommer fram typ.. Kommer säkert få jätteont i knänen, minns inte ens när jag cyklade sist, var nog ett bra tag sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0