Svar på kommentar;)

Anonym om Tisdag:
Då jag läser dina inlägg linda, så ser det ut som att din hästar får vila väldigt mycket eller bara skrittas? Jag vet inte om det är jag som har missat någonting, connie vet jag att han inte vill gå. Men tristan?
(och även då du hade chuck så tycker jag han fick vila mycket) Ta detta inte som någon dum kommentar, jag kanske har missat att läsa någonting vad vet jag, men skulle vara tacksam för ett svar så slipper jag gå runt och undra:)
--
Connie vilar ganska mycket eftersom han inte går att rida själv på och sen är han inte frisk, Chuck vilade/skrittade i först kanske 2 månader i maj/juni för han var halt och sen vilade dom ca 1 månad i sommras när jag inte kunde rida (bröt stortån då) och sen vilade/skrittade Chuck ungefär 1 månad augusti/september när han haltade utan börjprov. Tristan vilar och tar det lugnt för han har "semester" nu eller vad man ska kalla det;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för svaret! :) glömde skriva vem jag var:] haha sry

2011-10-19 @ 18:15:09
URL: http://mlidgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0