2:a i msv a!

Casse har varit grym hela helgen! Igår så hoppade vi msv b men jag glömde vägen och la en volt och sen stanna han på sista för jag slutade att rida han. Idag så hoppade vi msv a och de var en A1:A (först hoppar man grunden och dom med minst fel hoppar omhoppning) de var 11 hinder i grunden och han kändes verkligen jätte fin! Bra galopp och bjudning mot varenda hinder! Men sen var numer 9 en kombination med en trippel in och ett plank ut och jag fick inte tillbaka han riktigt så han rev men var sjukt nöjd! De var bara 1 nolla och jag hade snabbast tid i grunden på 4 fel så jag blev 2:a :D Sitter i husbilen nu så kan inte lägga ut bild eller film men de kommer:) //Isabella

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis:)

2011-09-11 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0